Biraz önce önceki postları okudum şu an oğlum 4 ay 22 günlük ve 4 gündür gece uykusu diye bir şey kalmadı gündüz uykusu doğduğundan beri sıkıntılı hiç öyle kendi başına uyumadı bir iki kez anca uyumuştur ama gece uykumuz güzeldi çok şükür hep aynı saatte uyutmaya dikkat ederim karanlık ortam yaparım uyku müziğimiz var zaten gece en fazla 3 kez beslenmeye kalkıyordu hatta bazen 2 kez kalkardı ve gündüzleri kendi başına oyalanan bir bebekti hareketli zaten yerde kendisi döner emeklemek için çabalardı çok gazlı bir bebek ama çok gazlı olduğu dönemlerde bile hiç gece uykusundan uyanmazdı ama şimdi ağlayarak uyanıyor 3 dk felan sürüyor kucağımda piş pişleyerek sakinleştiriyorum gözler kapalı hiç kesintisiz ağlıyor kendimi çok çaresiz hissediyorum var mı böyle bir şey yaşayan anneler yardımcı olursanız sevinirim
ha birde 2,5 aylıktan 3,5 aylığa kadar çok salyamız aktı ama ondan sonra bir anda yok oldu diş değildir herhalde diyorum ama anlayamadım sebepsiz ağlamalarını yarım saatte bir uyanıyoruz ne onda uyku ne de bende gündüz de peşinden gelen huzursuzluk sürekli kucak istiyor… 🤦♀️