Yunusemir Ben 3 senedir Karcher CS3 kullanıyorum. Çok memnunum ayrı ayrı başlıkları ve bezleri var. Kullanımı da kolay, aynı süpürge gibi peşinden tekerleğiyle geliyor olması da çok kullanışlı. Bazı buhar makinelerini kendiniz kolunuza asıp taşıyıp, kullanıyorsunuz. Bu öyle değil aynı süpürge gibi çok kullanışlı ufak ve hafif.