arkadaşlar burnum tıkalı beş gündür gözlerim yanıyor öksürüğüm ateşim yok oğlum da dört aylık dün aşı oldu iki tane gece biraz ateşi çıktı ama normalde çok hırıltısı var burnunu temizliyorum günde 6 kez hırıltısı gitmiyor baktık şimdi bebeklerde korona belirtisi buymuş birde anne sütü almıyor mamayla besleniyor eğer virüs olursa atlatamaz diyorlar anne sütü almadığı için :((