Zebra Bebeğimin vücudunda göğsünde el ve ayaklarında kabarcıkalr çıktı kafasındada var mama kullanıyoruz sizce mamayla bir ilgisi var mı?isilik dedik yıkadık falan ama üç gündür beklemedeyiz doktora girmeli miyim ne yaparlar? Kan vermeyi sevmiyorum çok acılı oluyor minicik elinden😔
Zeyneprana Zebra Benim kızımda da aynı bahsettiğiniz gibi ve gittikçe artıyor 😔 yarın hastaneye gidecez daha kötü olmasından korkuyorum 😔
Barismehtap Zebra Zeyneprana oğlum 4,5 aylık ve daha yeni suçiçeğini atlatıyoruz , kabarcıkların içi su dolu gibiyse ve giderek çoğalıyorsa suçiçeği olabilir,salgın varmış bu aralar,eve okul çağında çocuk girip çıkıyorsa ondan geçebilirmiş,umarım değildir
Meryemikra42 Zebra 20 günlük benim bebeğim benimkide oluyordu annem sıcaktan olur dedi şimdi fazla sarmıyorum ve olmuyor kendiliğinden gecti
zeyzeyinannesi Zebra gidince illa kan almazlar belki yinede ihmal etmeyin canı yanmasın derken daha kötüsü olmasın Allah korusun tabide