Aylinuraz 30 temmuzda doğum yaptım bu uygulamaya göre 2 ay 14 gün kaynanamgiller 3 aylık diyo 3 doldurcak diyo kafam karıştı 🤗
Selda2233 Gizemiray02 aynı şeyi söylüyorsunuz işte ama farklı algı oluşuyor..aynı şeyi bende cevremle yaşıyorum 😃
elif-emirinannesi Aylinuraz benim oğlan 10 nisan doğumlu 6 aylık diyorum. Bazı büyükler de 6 bitti 7 den gün almış diyor. Onlara göre 7 aylık. Benim kız 4.5 yaşında geçen 6 yaşına girmeye az kaldı diyorlar. Ne çok meraklılar büyütmeye