Lahusaaa bizde de oldu gözyaşı kanalları yenidoğan bebeklerde kapalı oluyormuş Buda gözün çapaklanmasına yol açıyormuş Çapaktan dolayı gözünü açmama durumu olmuştu başlarda Masaj ve ılık su ile devam ettik ama sonradan damla kullandık bir yaşına kadar görülebilen bir durummuş sürekli masaj yapıyoruz.