Kızım de 3ay kadar emdi ve bende eds yöntemini denemiştim; fakat eds ile çekemedi. Öyle olunca sinirlendi kısa bir süre sonra bıraktı emmeyi, atak dönemi denilen durumla karşılaştık. Ardından tekrar emdi, emmediği dönemlerde de sağıp verdim. O sıralar doktor kontrolümüz vardı, kilo alımını takip ettiler. Baktılar kilo alımı olamıyor sütümle doktor mamaya geçin dedi yoksa beslenme gelişme dönemini etkiler ve gelişemez dedi. Mama zehir değil sonuçta zararlı bir şey olsa piyasada işi ne? O yüzden o sağlıklı olsun da gelişsin diyerek aptamil kullanmaya başladık. Şu an 8buçuk aylık maşallah, ek gıda da fena gitmiyor. O yüzden illa memeyi tutturayım, emsin diye kendinizi yıpratmaya değmez; çünkü ben o dönemde ciddi anlamda yıpranmıştım. Psikolojik olarak insan kendini çok kötü hissediyor e bide çevren boş konuşuyorsa daha çok kafaya takıp varolan sütü de kendin kesmiş oluyorsun. Emsin ya da emmesin buna çok takılmayın, sağlıklı olması önemli olan.