aysenguler Hafif balgamı vardı zaten kustuğunda çıkarıyordu ama çigerlerinde hırıltı yok bu akşamda burnu tıkandı fık fık ses geliyor burununa damla verdim ama akması devam ediyor hastalık ilerlemeden ciğerlerine inmeden ne yapabilirim
Ruzgarsmomm aysenguler benim oğlumda 9 aylık olmak üzere. 4 gündür falan burun akıntısı var. Ateşi falan olmadı. Hemşiremizle görüştüm. Sadece burnunu acabilirsin ve ıhlamur içir dedi. Sizin bebeğiniz küçük olduğu için ıhlamuru siz için. Bol bol emzirin eger emziriyorsanız. Ateş olmadığı sürece şurup vermedi.