Ozgeackgz-0 Merhaba 🌞 oğlumda yumurta alerjisi var 9. Ayda yaptıracağımız aşıdan dolayı tedirginim. Bizim gibi olup aşı yaptıran varsa lütfen yazabilir mi ?
Tugba07 Ozgeackgz-0 bizde yumurta ve sut ve sut ürünleri alerjisi var o yüzden doktorumuz kalabalığa girmememiz gerektiğini söyleyerek 9 ay aşısını yapmadi. 1 yaşında yapildi ve oda hastanede alerji doktoru gözetiminde 3 saat çocuk bölümünde yatarak yapıldı
Hakcjrks Blackmom evet bunu bende merak ettim kızımın da süt ürünlerine alerjisi var asılardA sorun mu oluyor