Tokyo çıkacağını sanmıyorum her hastanenin kayıt sistemi farklı diye biliyorum 🥺 önceki hastanenizi arayıp bilgi alabilirsiniz sanırım. Bu arada yanlış aşı vurma olayı yok, mesela ben aşıyı olmak istediğimizi söylüyorum ödemeyi yaparken telefonla söylüyorlar aşı geliyor(üzerinde aşının ismi yazıyor zaten) sonra 6.kata doğum katına gönderiyorlar çocuk doktoru vuruyor. Birde ben sormak istediğim soruları notlara kaydedip muayene de sırasıyla soruyorum 😁 kendisi de anne olduğu için midir bilmem aşırı ilgili ve tatlı bebeklere karşı, kızım Gülfer hanımı gördükçe gülücükler atıyor 😇