linakusunannesii biz dokuz aylık olmak üzereyim bizimke birlikte kahvaltı ediyor yumurta peynir bazen salatalık,bazne pankek,bazen krep.. bir de beş altı gibi ikinci uykusundan uyandıktan sonra bir öğün veriyorum. Genelde emiyor çok tıka basa yemiyor maksat bizimle sofraya otursun ve tatsin..