Nerdeyse piyasadaki tüm bezleri denedim ve hepsi paket daha bitmeden sırt kısımları ve yandaki lastik kısımları alerji yapıyo oğlum sürekli kaşınıyo uykularında uyanıyo sürekli nemlemdirici pişik kremi kullanıyorum ama fayda etmiyo bunu daha önce yaşamış ve çözüm bulan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim