İyi geceler saat kaç olmuş hala 40 dk dır mememde ve hala çekip çekip duruyor kaç gündür (süt var ) , 3-4 gündür saat 2,5-3 olmadan uyumuyor. Emzik kullanmıyor sadece meme emıyor 3ay 20 günlüğüz ,gündüz iki defa 1’er saat uyur geceleri ise 1’er saat aralıklarla uyanır en az 20 dk emer uyur( üç gecedır 40 dk yakın memede duruyor) .Atak mıdır nedir bu?al kucağına gezdir (gazı falan yok keyfınden gezdırmemı istıyor) sabredıyorum ama şimdi uyku saatini çekemiyorum erkene olmuyor banyo yaptırıyorum ne yapıyorum olmuyor böyle hararetli hareretli meme emıyor çıkarıyorum ağzından ağlıyor çok yoruldum bir bebek hiç mi uyumaz uykusu gelmez yahu ! günü ortalama 5 en fazla 6 saat uykuyla tamamlıyor yok mu bir çaresi elden ayaktan düşeceğim (tek bakıyorum/eşimde elinden geldiğince destek oluyor oda babalık görevini yerıne getırıyor ama olmuyor uyumuyor) çoook yoruluyoruz.