Boncukspor 16aylik oldu tosunum yatağını ayırmak istiyorum ama çıt sesine bile uyandığı için parkbesikte döndükçe resmen hışırtı yapio uyanio.. ağladığında da ben dayanamıyorum. Yardım ederseniz sevinirim sağolun