Merhabalar anneler öncelikle hepinize sağlıklı günler dilerim doktorumuz 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başlayabilirsiniz dedi herhangi bir sorun yok dedi şükür bizim gibi olan var mı ve ne şekilde ek gıdalar hazırlıyorsunuz ben evde caldigim yoğurdu falan yediriyorum meyve tadimlarinada başladım