Merhabalar, bugün 4. Ayımızı tamamladık. Aşılar için sağlık ocağına gittik. Kan ilacı başlatılacağı söylendi. Hemşire, Vegaferon kan damlası verdi. Ben daha önce biraz araştırmıştım. İçeriğinde paraben var diyenler oldu. Kimisi hepsinde eser miktarda var zaten diyenler oldu. Bebekte çok huysuzluk yaptı diyenler de var. Hem paraben içermeyen hem de bebeğinde sıkıntı yaşatmadan, sorunsuzca kan damlası neler kullandınız? (Not: Elbette son olarak çocuk doktoruna sorulup alınacak. Ben sadece anne tecrübelerini öğrenmek istediğim için soruyorum 😬) Şimdiden teşekkürler herkese 🙋♀️