Merhaba bi sorum var. Uyku egitiminde bi yontem var kim west. iste cocuga yakin otur yatir sakinlestir gevset oksa ama yatir diyolar ya bunu basaran var mi? Ben oglumu yatiriyorum aglayarak kalkiyor. Ben kucagimda sakinlestirip yatiriyorum o yine aglayip kalkiyo. Bu nasil becerilir napilir nolur yardim edin. Yazanlar vok basit ama her bebek farkli nasil yaklascam