Malum korona devam ediyor çok sık doktora götürmedik bebeğimizi Aşıdan aşıya gittik.Benim sorum tecrübeli annelere bebeğim çok kilo alan bir bebek degil şuan an 8 kilo bu ay aksine 100/150 gram almış emziriyorum meyve veriyorum aklınıza gelen herşeyi yapıyorum fakat bebeğim pirinç unundan yaptığım gece muhallebilerini sevmedi sonunda soruma geliyorum :) emzirirken bu heee baby inin bimde ürünlerini görüyorum kahvaltı gece maması falan ben emziriyor ve ek gıda veriyorum diye bunlardan veremezmiyim sadece mama alan bebekler mi bunlardan alabilir?Biraz tecrübeli anneler yazarsa Bi oh diyeceğim bu konuda çok yanıtsız kalıyorum