Merhaba annisler🥰
Bebeğim 2 ekimde doğdu 3 ekimde şekeri düştü 6 gün yoğun bakımda kaldı. Şuan 11 günlük 2.5 3 saatte bir emziriyorum peşine 60 ml mama veriyorum hepsini yiyo. Günde 2-3 kez kakasını yapıyor. Ben sadece emzirmek istiyorum ama korkuyorum mama vermessem de doymaz yine şekeri düşer diye. Bu şekilde bi tecrübesi olan var mı lütfen yardımcı olur musunuz