Oğlum bu zamana kadar sadece 1 kere pişik olmuştu o da krem vardı 1 kere sürdüm o günü geçmişti. Bu sabah yine pişik olmuş. Ama bu sefer taşaklarıda kıpkırmızı ilk defa gördüm yani erkek bebekte orda pişik olduğunu bile bilmiyordum. Krem sürdüm ama sanki daha da kızarmış gibi geldi. Tecrübeli canım annelere sorum şu bebek pişik olunca orasına krem sürmek kötü değil dimi yani tedirginim yanlış birşey yapıyormuşum gibi geldi 😑