Anstzist Tavsiye ettiğiniz memnun kaldığınız oto koltuğu varmı? Bebeğim 9 aylık şuan. Bide alırken nelere dikkat etmeliyim sizce ?
Esracm Anstzist joie marka aldik 400 tlye sanirim mart ayinda aldik suan kac para bilmiyorum. Ben cok memnun kaldim.
zeynepzeze Yüksekliğine bakmalısınız. Birde testleri geçip geçmediğine. Besafe, Maxi cosi, britax, cybex bunlar testleri geçen markalar.. Besafe izi comfort aldım çok memnunum
Anstzist zeynepzeze anladm teşekkür ederim ya yüksekliğine baktım da açıklama kısmında yazmıyor sanki hiçbirinin
zeynepzeze Anstzist Yükseklik olarak yazıyor mu bende bilmiyorum ama, Besafe ve Maxi cosi cama eş değer. Yani dışarıyı görebiliyorlar. Bu iki markaya bakabilirsiniz