Canparcam_ Allah bağışlasın canım, o dönemde çook normal, kesinlikle atak döneminde ozaman, inan gecicek en fazla bir kac gün sürüyor ☺️
Doktorum sütün yetmiyorsa mama ver diyor, demesi çok kolay tabi. Bu arada ben Avusturyada yaşıyorum, bu Platformda şunu fark ettimki Türkiyedeki Doktorlar çok daha ilgili çoçuk konusunda çoook şanslısınız gercektende burda sorulan sorulara bile doğru dürüst cevap vermiyolar