Merhaba dişimde kist oluşmuş ve baya büyük bi şekilde çene kemiğini parçalama durumuna gelmiş üniversite hastanesine gittim içine ilaç koyup 1 hafta sonra ilacı çıkardılar kanal yaptılar ağrıdn ölü yorum kafamı duvarlar a vurma derecesine geldim ne illet bi ağrıymış ne antibiyotik ne ağrı kesici bi etki ediyo. Köpek eşim herşeye bütün herkese para bulur ailesine kıyamaz bi özele götüttürmek için aylarca bekledi. En son babam dayanamadı özelden randevu aldı sen ödüceksin parasını babam değil dedim ve gittik özel kist geçmemiş ve büyük ölçüde sarmış çeneni dedi hacettepeye gittim doktora dedim duramıyorum ağrıdan çekin çekilcekse diye yalvardım bana ağrı yapması imkansız şuan ağrıyomu pandemiden çok zor çekimi dedi. Ama o deme şekli inanmaz bi şekilde ağrımasa şu pandemi döneminde hastanede ne işim var benim. Bugün dişin yarısı kırıldı ağrıya ağrı eklendi eşimi aradım kendi işi biliyorum yoğun değil eleman gidiyo bu ofisde oturuyo gelmedi biliyomusunuz gel çocukşa dur özele gidip geliyim aradım kiste bakan özel buldum dedim ve gelmedii arayıp nasıl oldun dahi demedi kıvranıyorum ağrıdan . kendi biraz ya biraz hasta oldugunda abooooo nasıl abartır yerinden kalkmaz hizmet bekler ilgi bekler benim hastalıgımı umursamaz doğumdan çıktıgımda dahi 5.30 saat sürdü diye sen kolay doğurdun bi insan. Doğum kolay olur mu ya ölüp diriliyosun kolay mı. Lütfen yardım edin ben bu diş ağrısına napsam geçer tuzlu sirkeli gargara yaptım karbonatla fırçaladım ama etkisi olmadı