Aci bebeği kolik olan analar anlar birbirini. 5 ay bıyunca 2 saat kesintisiz gece uykusu nedir bilmedim. Gündüz de kucağımdan başka bir yerde uyumadı. O da maksimum yarın saat. Hiç geçmeyecek, hep ağlayacak, hiç uyumayacak diye düşünürken zaman su gibi geçiyo ve işler düzelmeye başlıyor. Büyüdükçe daha zor diyenler kolik anaları değil onu net anladım. Bizde işler hergün daha da kolaylaştı. Özellikle 1 yaşından sonra birlikte çok keyifli vakit geçirmeye başlayacaksın. Bunu söyleyebileceğimi hayal edeyordum ama 15. Aydan sesleniyorum bebekli hayat çok güzel ❤️ Evet yorucu ama her geçen gün daha az..