Ahsenur canım bizde kilo alımı yavaş geride kalıyor diye 4 buçuk aylıkken başladık ek Gıdaya şuan da da 6 aylığız çok bir faydasını göremedim belki erken başladığımız için sindiremediği içindir , ama bizim kilo alamamamızın sebebi alerjik bir bebek olması . Sizinki de sindiremiyordur mesela gümde kaç kere kakasını yapıyor bebekler ek Gıdaya geçince kabız olur ama benim kızım günde 2 Veya 3 kere yapıtor çok yaramıyor yani yediği o yüzden de kilo alamıyor