Borankus sağlık ocağındaki ebe bize söylemişti ama biz bilgi için sorduğumuzda söylemişti.özel ücretli aşı olduğu için söylemiyoruz demişti..takip eden çocuk doktorumuz,sağolsun, hatırlattı her seferinde..döneminize uygun doz vardır belki de araştırın..