Kızlar bebeğimde emme sorunu yaşamıştım hiç mama vermedim hep anne sütüyle sagip biberonla verdim simdiye kadar, çok nadir tutuyordu mememi o da 10 dakika maksimum çok canı isterse
Bugün bana bir supriz yapti acaba alır mı diye denedim her zamanki memeye gelince bağırıp aniran o bebek gitti çok şükür,3 te bir başladık 6 ya kadar emdi yarım saat uyudu uyumadı 9 buçuk 10 a kadar gene emdi, 10da yarım saat gene uyudu gene başladı ağlamaya daha yeni bıraktı ağzına meme verdim çünkü ne belim kaldı uyusmayan ne ellerim yemek bile yiyemedim su tuvalet sıfır evet çok mutluyum ama normal mi bu şekilde emmek istemesi sütümde çok güzel geliyor 17 günlük anneyim bu arada