Ben besiklerde uzun süre yatamadığı için ilk odasını direk montessori yaptım. Çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum şuan pozitif olduğumuz için eşimle ayrı odalardayız ben bebeğimin yatagindayım ayrıca altında yavri yataklı aldım şuan bezleri ıslak mendilleri var ikinci çockta altina yatak koyarım diye düşündüm. Nokta bebeden aldım instgram sayfasına bakabilirsiniz.