20 günlük bebegimde emdikten sonra gaz cikarmaya calisirken cogu zaman öğürme oluyor siddetli bi sekilde yasayan varmı kusmuyor öğürüyor. Eger gaz cikaramazsak 1 saat icinde kusuyor. Neden oluyor acaba gaz cikarmaya korkar olduk cikarmasak da gaz sancisi olacak. Bide gunde 4-5 kere kakasını yapardı bugun sadece 2 kere yaptı normal mi acaba cok ıkınıyor öğürüyor