deryatoprak Kızlar oglum gunde 60 ml su ıcıyor mamayla beslıyorum alerjısınden dolayı mama da suyla yapılıyor sonucta ama cok mu ıctıgı mıktar?Gunde kac ml ıcmelı en cok sızde durum nasıl?
Sarisey deryatoprak istedigi kadar icsin bence bir zarari olmaz. Biz de 10 ayligiz gun de 60ml icmiyodur mesela. Ama mamayla besleniyor su eksigini ordan kapatiyor
sukranaslier deryatoprak her ek gıdadan sonra veriyorum içtiği kadar içiyor boşver içsin burda bir sürü post okuyorum hiç su içmiyor diye alışır en azından
deryatoprak Sarisey su zehırlenmesı böbreklere zarar diye cok ürküttüler beni doktor da gunde en fazla 50 ml demıstı ama ıstıyor aglıyor verıyorum ben de
Sarisey deryatoprak doktorunuz en iyisini bilir tabi ama ben gunde 2-3 suluk bitirip icen bebekler goruyorum. 7-8 aylarinda. Yanlis yonlendirmiyim her bebek farkli tabi