Senemravza İyi geceler kızlar. Lohusaliginiz kaç gün sürdü. Benim 43 gün oldu daha bitmedi. Tam bitiyordu sonra biranda çoğaldı doktorum normal dedi ama daha ne kadar devam edecek merak ediyorum
Aysenur11 Senemravza ben normal dogum yaptim zor bir dogumdu kendi sancimla yaptim ama cok kanama oldugu icin dogum sonrasi suni sanci verdiler kanamam olmamasi icin 2 hafta sadece damla damla geldi o kadarcık
Sevdaalp Lohusalık diyince birden psikolojisini soruyorsunuz sandım ohoo 7 ay surdu diyecektim 😁😁 kanama kişiden kişi ye değişiyor örn ben 30 gün kanamam oldu 1 hafta temiz sonra 10 daha kanama 1 hafta temiz sonra normal ader düzenine döndü
seydaac Senemravza 20.günden sonra tam bitti sanıyordum ki devam etti. 41.güne kadar da sürdü. Bana da normal demişlerdi. 15 gün sonra yine bir ara kanama oldu bir iki gün.
Pelin43 Senemravza benim de 34.günüm hala bitmedi ara ara lekelenme oluyor 40 I tamamlayacak muhtemelen
PortakalKokulum Senemravza Merhaba 🙂 Kanama olarak soruyosan benim tam 72 gün sürdü ondan 10 g0n sonrada adet olmaya basladım, ama psikolojik olarak soruyosan bebeğim iki hafta sonra 1 yasına gircek ama ben hla loğusayım gececeğini de sanmıyorum 😀😀