Kaanefe_ 2aylık bebegimi Farklı farklı doktorlara götürdüm biri kabız diyor ilaç veriyor içiriyorum yine kakasını yapmıyor biri normal diyor 10gün beklyorum yapmıyor biri başka birşey diyor biri başka biride fitil veriyor kullanıyorum ama fitil mi sürekli kullandıraym ben bebegimin kakasını yaptırıyorum artık çok sitresliyim üzgünüm ne zaman kendisi yapcak kakasını kızlar nolur moral verin bu normal olamaz ya 😭😭yapmıyor kakasını yapmıyo 4gün geçiyo ben yaptırıyorum sabun denedm zeytin yağı içirdm yani buda bebek helak oldu ya😭😭
ilknur159 Kaanefe_ anne sütü alanlarda 10 güne kadar normal neden yaptırmaya çalışıyosun rahat bırak bebişi öyle alıştırırsan daha çok aıkıntı çekersin. Bırak 10 günden sonra bakaraın duruma sen 4. Gün yapıyomussun elleme çocuguuu 🙄
Arzuayse Kaanefe_ benim oglum da oyle 1aylık aglıo karnı sertleşir emmek istemiyor lavman veriyorum ama gwgünde kabız olınmazki
Ogretmenannee1 Kaanefe_ lavman al kuzu çok zor durumda kaldıkça birazını boşalt icine . Popo kasları genislemedigi için onun içinde zorlanıyorlar . Lavman hem ikindiriyorda gaz da çıkarıyor lar
Tubau Kaanefe_ 1 haftaya kadar normal diyolar. Sürekli zeytinyağı sabun vs yaptığınızda da enfeksiyon kapar. benimde öyle yeni yeni 1-2 günde bi yapmaya başladı
Kaanefe_ ilknur159 aynen anne sütüyle besleniyor şimdi kendi doktorumuz da keşke böyle dese bende rahat etsem e bakıyorum hepsi farklı birşy diyor 😖
Mmkb1 Biogala diye bir probiyotik var nurse harvey şurupla beraber veriyordum her gün kakasını yapardı 4. Aya kadar verdim. Probiyotik dene istersen
Yasemin71 Merhaba, benim bebegimde bugün 3.gün oldu kaka yapmadı 1ay 17 günlük sürekli bezine bakıp duruyorum. Anne sütü arti mama alıyor 😓 çok huzursuz sürekli agliyor bacaklarini yukarı çekiyor yapamıyor çok üzülüyorum
Defnosumveben Arkadaşlar birilerine yararım olsun diye yazıyorum ben de çok çektim ama bebeğim büyüdü çok şükür sorunumuz kalmadı Emziren anneler keçi mamulleri yiyin ve bol bol swbze yemelisiniz bebeğimizin sindirim sistemi de rahatlatacaktır laxafiber gibi bir probiyotik kullanın sabah akşam bebeğinizin kilosuna ve ayına uygun miktarda duphalac içerebilirsiniz bunu doltorunuza danışın mutlaka hergün bacak hareketleri yaptırın Hergün 2-3 kere ılık suda oturtun yani beline kadar sokun oturtmaktan kastım mama kullanıyorsunuz golden goat keçi sütü mamasına geçin
Caglaaaa Merhaba 4 aylıga kadar kızım 4 günde kaka yaptı 8 gün oldugu bile oldu 4. Aydan aonra düzeldi öncelikle bebek anlattıgınıza göre kabız degıl kabız olsa sert yapar bebegınız kaka yapmıyor bu doymadıgndanda olabilir kilo alımı nasıl yada anne sütü cabuk sindirildiği içinde olabilir
Elifkkkkk Merhaba anneler ben hala da çekiyorum kabızlık tan oğlum 9 aylık doktorumuz sokol diye Bi surup verdi onu kullanıyorum yogurduna mamasına filan katıyorum yapmaya başladı şükür inşallah devam eder fikir olsun diye yazmak istedim çünkü bende çok çektim kabızlık tan hala daha sorun fakat bu ilaç işe yarıyor
YYSUSAM Kaanefe_ benim kızımda üç aylık canim ilk ay cok guzel yapıyordu 5 gun yapmadı 3 defa sonra 8 gun sonra 7 gun simdi 9 gun oldu 8 gun yapmadığına istemeye istemeye kulak çubuğunu zeytin yağına batırıp yapmasına yardim ettim simdi yine yapmak istemiyorum alışır diyorlar huzursuzluğu yok aslında kabız mi değil mi onuda anlayamıyorum doktor direk fitil önerdi cok erken diye düşündüm bağırsakları yardımla yapmaya alışacak bu sefer ama yapmayınca iyi değil cok arada kaldım bende
minibiranne YYSUSAM canım kabız olduğunu şöyle anlarsın eğer dışkısı sert ise ve yaparken ağlayıp ıkınıyır yapamıyorsa kabızdır
Meryem2010 Kaanefe_ Canım 3.haftamızda başladı kabızlık tüm tahlilerimizi yaptırdık hepsi temiz çıktı kaç doktora götürdük şuan 2. Ayına girmek üzere doktorumuz Aptamiş Conformil mama vermemizi söyledi omdan sonra çok şükür düzeldi 🙏🏻Zeytinyağ makatına sürebilirsin ama sakın ağızdan vermeyi deneme doktorum çok kızmıştı çünkü
minibiranne Kaanefe_ canım eğer sadece anne süt ile besleniyorsa 10 güne kadar normal 🙂hatta bebeğim geçen gün tam 9. Günde yaptı 😅 şuan üç aylık ilk iki ay normaldi sonradan oldu bakalım şimdilik iki güne bir yapıyor kendi 🥰
linammmm Kaanefe_ canım benimde öyleydi mamada kullandığın günde bi kez sıçması lazımdı yoksa feryat figattı sonra doktor değiştirdim biogaia diye damla verdi kullandım düzeldi 1 ay kullandık zaten bi şişe 1 ay gidiyo baktım kendi kendine sıçmaya başladı ilaç bitince şimdi kullanmıyoruz ama o damla sayesinde düzene girdi bağırsak düzenleyiciymiş dene istersen
Tubade Kaanefe_ 10 güne kadar zaten normal onun yerine bağırsak düzenleyici kullanmayı deneyin. Şu bebekleri bi rahat bırakın sabun falan çok cahilce Allah aşkına size yapılsa hoşunuza gider mi kusura bakmayın yani