Duyguclk ya çok şükür bizde şuan covid yok ama o ilaçların o kadar yan etkisi var ki çok ağır ilaçlar ve emzirerek bebeğe de geçiyor sonuçta ondan şaşırarak sordum 2 arkadaşım geçirdi ikisine de doktor sağ ve at dedi sağdığında sütü mosmordu ilaçların etkisinden fotoğrafını atmasa inanmazdım sanırım…