Kızlar atlatanlara sorum. Ben ağır bi grip geçirdim ya da koronaydım bilemiyorum neyse bi ay geçti. O gribi atlattığımdan beri kuru bi öksürük gibi gıcık bişey kaldı bende. Sigara kokusu yada egzoz kokusu alsam tıkanıp öksürüyorum. Acaba ciğerlerime kadarmı inmişti. Hasar mı bıraktı? Koronayı atlatanlarda böyle bi durum varmı merak ettim?