Ttgb255 valla hiçte rezil olmadınız.kaynananız ve kayınbabanızda o aşamalardan geçtiler takmayın kafanıza.
Gece yatarken kan akamadığı için pıhtılaşmış ve birikmiştir. Kalkıncada birden inmiştir. Et parçası düşmüyor yani korkmayın. Lohusalıktan sonra olan adet genelde yoğun kanamalıdır. Sezeryan yeriniz iyiyse siz iyi hissediyorsanız büyük olasılkla sorun yoktur. Ama yinede doktorun ultrasonla bakması gerekir. Benimde başıma aynısı geldi kanamadan öleceğim heralde diye düşünmüştüm çünkü normalde o kadar olmaz. İçinizi ferah tutun😊🌸Doktorunuza muayene olun