mysweetbaby ikizlerimin hgbsi kan ilacı kullandığım halde düşük çıktı, doktorumuz anemi olabilir diye hematolojiye yönlendirdi. Doktor demire vs baktı, her şeyi inceledi, kan tahlilinden önce uzamış sarılık da olabilir demişti. Kilo alımları da çok güzeldi. Ardından kan tahlili yapıldı. Nitekim bir şey bulunamadı kan ilacısının damla sayısını artırdı sadece. Değerlerin güzel olduğunu söyledi, bir hafta sonra tekrar gidicez..