Gulayakcay81 Iyi aksamlar kizlar benim bir sorunum var gogsum sisti cocukda emmekte zorlaniyor fazla geldigi icin ssnirim tikaniyor emmek istemiyor o yuzden sutumu sagip dondurucuya atmak istiyorum ama suan anne sutu saklama posetim yok baska ne yapabilirimde sutu dondurucuya atabilirim ? Yardimlariniz icin tesekkurler 🙏🏻
Deletedmom379 Gulayakcay81 4 gün içinde sütü geri verecek misin yoksa dondurucu ya stok mu yapacaksın canim
Melek_annesi_06 Gulayakcay81 buzdolabı poşetiyle yapmıştım küçük boy varsa deneyebilirsin üzerine tarih saat yazmayı unutma canım 🌹
Gulayakcay81 Deletedmom379 stoklamak istiyorum canim suan sutum bosa akiyor cunku gunde 4 5 defa gogus pedi degistiriyorum bende stoklamak istiyorum sistigi zamanda sizlama yapiyor o yuzden sagmaya basladim fazlasini canim🙏🏻
Deletedmom379 Gulayakcay81 şimdilik bıberonla dolaba katip yarın süt saklama poşeti alabilirsin bence. Benimde normal dolapta 1 gün önce sagdigim sütüm vardı şehir dışına çıkacağım için buzluğa koymuştum bişey olmamıştı. Bı damlası bile çok kıymetli boşa akmasin bugünlük dolaba koyup yarın poşetle buzluğa at bence 🥰🥰
Gulayakcay81 Deletedmom379 buzdolabina biberonla kogdugumu yarin saklama poseti alinca buzluga atabiliyorsam ozaman oyle yaparim aynen canim cok degerli daha bebegim 2 aylik 5 6 aylik olunca sut azaliyormus ozaman orada kullanmak istiyorum cunku gerci kizimda yasina girene kadar sutum vardi ama her cocuk ve her hamilelik bir degilmis canim 😊😊🥰
Deletedmom379 Gulayakcay81 evet oyle gerçekten canım. Ben normalde buzluğa atmıyorum hemen iciriyorum geçen ay sağıp dolaba koydugum sütüm vardı. Acil biseyden şehir dışına çıkmamız gerekti yanıma da alamadım o kadar süt yolda bozulur diye. Emzirme danışmanına mesaj atmıştım buzluğa atabilirsiniz demişti. Posetiyle buzluğa koydum 15 gün sonra falan geldiğimde cozdurup icirdim hiç bir problem olmamıştı. Bıberonun ağzını güzelce kapatirsan sorun olmaz. Zaten yarın poşetle atarsın buzluğa 🥰🥰
Gulayakcay81 Deletedmom379 bilgilerin ve yardimin icin cok tesekkur ederim canim 🥰🥰 sagdigim zaman oglumda cok rahat emiyor diger turlu az emip sık emiyor hersey cocuklarimiz icin zaten oyle degilmi canim 😊😊
burcuu26 Deletedmom379 buzluktan cikarinca tadina baktinizmi ben sagip veriyorum buzkukta cok fazla syt var nerdeyse 50 poset oldu arada veriyorum cikarip ama bazen buru kiviriyor bazen severek iciyor
Gulayakcay81 Melek_annesi_06 buzdolabi poseti aklima geldi ama guvenemedim canim o yuzden forumdaki siz annelere bi sorayim dedim akil akildan ustundur 🥰😊
Deletedmom379 Gulayakcay81 tabiki öyle doysunlar yeter ki 😍 rica ederim ne demek 🥰🥰 sağlıkla büyüsun 😍😍
Saglikci Gulayakcay81 buzdolabı poşetine koymayın lütfen steril değil sağlıklı olmaz en iyisi üstte yazdıkları gibi bugün biberona koyup aşağıda saklamak yarın alınca buzluğa atmak ☺️
Melek_annesi_06 Gulayakcay81 önce su kat canım emin ol yırtık olmasın süte yazık boşa gitmesin tecrübelerimizi paylaşmamız ne güzel tabi haklısın 🤗🌹
Melek_annesi_06 Saglikci yetmiyor biberon canım bizzat denedim hem buz dolabı poşeti iyiyse hiç sorun olmuyor ben mecbur kalınca kullandım hiçbir sorun yaşamadım 🌹
Deletedmom379 burcuu26 evet canım baktım aynıydı fakat burda okumustum sabunsu değişik bı tat olabiliyormus bazen ama normalmiş. Belki bazi poşetlerin havasını aldırmadan kattiysan ondan da olabilir. Ben vermeden önce mutlaka bakıyorum tadına ve kokusuna. Bazı süt saklama poşetleri kötü oluyor iki kere sutumu dökmek zorunda kalmıştım. Poşet hava mi sldi artık ne oldu bilmiyorum ama sütte ekşimsi bı koku oluşmuştu oğlum da icmemisti o yüzden ekşimsi bı koku hissttigimde anında döküyorum
Meva4644 Sevgili anneler anne sütü dolabin üst kısmında 3 gün buzlukta 3 ay derin donduruca 6 ay saklanabilir,tarih yazip oncelik sirasina gore bebeginize vermeniz onemli.Sut saklama poseti tercih etseniz sterillik acisindan daha saglikli olacaktır.