Ebrareylulll Bebeğin ayak üstü basması önemli değil.. yürümek kafadan başlar.. kas gelişimi aşağıya doğru ilerler. bebekler önce kafalarını tutar, sonra otururlar sırtı gelişir, sonra tutunup kalkarlar, sonunda da yürürler.. kaynananız boş konuşmuş sadece.. siz bebeğinizin gelişimi için ayak bastırmak yerine yüzüstü koyun ve kendini doğrultmaya dönmeye çalışsın