Kızlar eşimin ve benim sigortamız yok ssk yani. Devlette gss ile muayene olabiliyoruz. Ama özelde tabi ücreti 2 katı ödüyoruz sigortalı olanlardan. Şimdi sormak istediğim şu. Bebeğim 18 yaş altı olduğu için onun sigortasını devlet karşılaması için ne yapmam gerekiyor.