Benim bebeğim de 3,5 aylık. Başı arada Sarı sarı lekelenir gibi olur. Zeytin yağını pamuk ile değdiririm o bölgeye. 10-15 dk yeterli. Sonra tararım Konak tarağı ile yatay yatay. Banyodan çıkınca da tararım. Eğer çok ise 2-3 banyo üstü üste tekrarlarım. Bence çok fazla bekletmişsiniz. Zeytin yağında 10 dk da bile kızardı bebeğimin başı benim.