Defnemm10 bana o dönemde çok söylüyorlardı kucağa alışmış diye halbuki yaptığım araştırmalarda bütün doktorlar bebeklerin alışkanlık dönemlerinin 4. Ayda başladığını söylüyor. Kucağınızda uyuyorsa tam dalmadan yerine bırakmanızı tavsiye ederim. Sallanarak uyuyan bebekse yine tam dalmadan yavaş yavaş sallamayı durdurarak uykuya dalmasını beklemenizi tavsiye ederim. Böylece bebeğiniz kendi kendine uyuyan bebek olacaktır. Uykusu bölünse bile kendi kendine yine dalacaktır. 🌸🥰