Sefaserpil benim oğlum da 21 aylık. Anlattiklariniz benzerleri bende yasadim yaşıyorum, cevremde ki bebeklerde öyle. Zsin 1 aydır artık kendi kendine oynamaya oyun kurmaya başladı, evet çok zor bir süreç gercekten. Ama biryere götürememek çözüm olmuyor aksine insanlari ve yaşıtlarını görmek daha faydalı bence . Sabır diliyorum , zira bizim evde sağlam birşey kalmadı yalnız değilsiniz