Arkadaşlar iyi günler 23 aylık kızım var kızım ı söyle özetleym asırı cizgi filme bakan arkds ortamına girmryen varı yogu ben ne babasında durur ne baskasında hiç bir şekil de oyuncakla bebekle vakit geçirmeyz zorla yemek yer zorla uyur gece 6 defa süte uyanan bi kızım var cok yorucu ve mesakatli yolda geçiyor um cizgi film acılmmadıgı sürece bana eve bir bardak suyu almayan bir kızım var ne yapabilirim nasıl basa cıkabilrim bir fikir verirmisnz kreşe göndermk istedim 1400 tl aylık ücreti diyor maddiyat tan dolayı gönderemiyorum naısl yapabilrm nelerei kısıtlayabilrim bir fikir veririmsz evcil hayvn lar aldım acaba ilgisini cekeremi dedim oda işe yaramadı