Merhaba güzel anneler Bebeğim 1 ay 26 günlük İlk sütüm gelsin diye sürekli yedi yirmi dört emdirdim çok şükür geldi ama şuanda da hep emmek istiyor ve orda uyuyor beşiğine koyunca uyanıyor doktor 2 saatte bir emzir dedi ama düzene sokamıyorum çünkü vermeyince çok ağlıyor böyle durum yaşayan var mı ? Nasıl düzene soktunuz? Ve gün içinde sadece 1 saat uyuyor 😏