whitenoise Hipp iyi geceler çayı aldık bebeğimize. 2 aylık ve sadece anne sütü içiyor. Kullanım falimatında 200 ml suya 1 porsiyon ekleyin yazıyor da 200 ml su vermek sakıncalı olur mu sizce? Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Zamanlagelen whitenoise 200 ml bana biraz cok gibi geldi 2 aylik bebege..Baska turlu olmuyor muymus acaba sute fln karistirilmiyor mu ? Ben kullanmadim o aylarda bebegime su da vermiyordum
Naz1905 whitenoise ben humana iyi geceler kullnyorum ama 100ml 1 tatlı kaşıgı 200 bana da fazla geldi
Gokceayy whitenoise doktora sordunuz mu? Benim de kızım iki aylık gece uykusu sıkıntılı ama ne olursunuz içirmeyin ya bebek bu biraz cekelim kahrını 200 ml su cok cok fazla bence günah değil mi :(