Öncelikle çok geçmiş olsun bozulma durumu nasıl olur bilmiyorum bende göndermek isterim sütüm iyi ama mamada verebilirsin o sürede ben hiç annemi emmemişim inek keçi süt ve cicibebeyle büyümüşüm hiç grip dahi olmam bağışıklığım çok iyidir yani birde onun için üzmeyin kendinizi