5 gün önce doğum yaptım dün kontrole gittiğimizde 12lik kilo kaybı ve 18 sarılık derecesiyle küveze aldılar yaşıyan varmı rica etsem fikir verirmisiniz çok kötü oldum ne yapcağımı da bilemiyorum bugün iyi durumu yarına çıkabilir dediler ama korkut insan yinede