Melissecemm20 Merhaba arkadaşlar. 1 yaşında kızım var sağ gözünde akıntı ve çapaklanma var doğduğundan beri geçmedi ne masaj ne damla fayda vermedi şanlıurfada önerebileceğiniz iyi bir göz doktoru var mıdır acaba?
turna1 Melissecemm20 merhaba ben de bu şikayetten dolayı ameliyat ettireceğim bebeğimi bir yaşını geçti. Siz hangi doktoru seçtiniz Urfada