Mirage91 Deletedmom65 İlk doğduğu zaman doktorumuz zeytinyağı sürün dedi kabuk tutmuştu geçene kadar sürdük sonra hiç yağ sürmedik. vücut yağı almıştı sebamed onuda kullanmadık