Pyrazsbll babybjörn tavsiye ederim. 3,5 kg’dan itibaren kullanılıyor. Bebek kendi kendini sallıyor bir müddet sonra. Kızım 3 aylık ve artık kendi hareketleriyle sallayabiliyor kendini ve sonra uykuya dalıyor ;)
bir de normalde uyumaz kızım pek, daha doğrusu uykuya direnebilecek kadar direnir, ama bunda gayet rahat uyuyor. 2. Ay bitmeden almıştım ama keşke doğar doğmaz alsaymışım.
Elektrikli ürünlere mesafeliyim. Babybjörn hem hafif, hem katlanınca incecik kalıyor ve her yere taşınabiliyor. Kılıfı makinede yıkanıyor.
iyi ki almışım dediğim birkaç şey var; bu da onlardan biri.